Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 30 juli 2009

Belöning


Jag vägde mig efter ett par dagar här hos Suz,
och jag ligger säkert under 70,
så jag får tona håret när jag kommer tillbaka till lägenheten.
Wohooo!!!
Detta har jag längtat efter länge, men inte orkat ta itu med.
Så då blev det en bra belöning.
För att vara rättvis med mig och er, så kan jag säga att jag har pendlat mellan strax under 71 och strax över 69 i ca 4 veckor.

Färgen jag brukar välja är Wella Colour Mousse i en verkligen röd färg. Först var det för att göra en svart utväxt roligare, men det har blivit mer och mer rött i allt hår. Mest iom att jag inte vill färga håret med starka grejjer längre, jag kör ju No 'Poo. Därför blir det bara mousser, grad 1 alltså.

Inga kommentarer: