Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

fredag 3 juli 2009

en annan... cykel?

har ingen datortillgång längre..
sitter i skrivandes stund vid pojkvännens dator hos honom, och snabbskriver ett inlägg här.
Min stationära dator behöver ett nytt elagrigat ( hoppas det e det enda- egentligen) och så tänkte jag investera i en dvdbrännare. Pojken ska in till webbhallen i helgen och fixa.. pretty please!
(senare blir det minnen och alternativt nya fläktar..)

men! nu har även den bärbara kraschat.. tror det e batteriet eller värmen som tar kål på den..
i morse försökte jag i ca 20 minuter att logga in och skriva ett inlägg men den dog ca 10 ggn innan den ens loggat upp Opera (min browser).. crap lixom.. till slut gav jag upp. får se när jag har tillgång igen..

skulle ha lämnat in min cykel igår till TCMcykel här i tyresö, men jag glömde helt bort det i virrvarret med att köpa jord till min växter och nya krukor, med omplantering som följd.
ringde tidigt i morse och kollade om detgick att lämna in den nu idag. det gick bra ochnu e denfixad.. denärbäst!

1 kommentar:

Suzan sa...

ååhh..hoppas s löser sig snart! kram!!