Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

tisdag 25 augusti 2009

I'm giving up!!

I'm sad. I'm sorry.

Jag måste nog ställa in de flesta träningspass resterande vecka.

Jag Vill Verkligen Inte.

Ställa in alltså.

Men när jag knappt tog mig upp ur sängen imorse, inte för att kroppen inte vill utan för att jag inte kan svälja utan att det gör ont! Så känns det inte speciellt bra att ta ut mig allt jag kan. 
Jag måste ju försöka hålla mig någorlunda t.om SÖNDAG! Jag SKA springa tjejmilen med en bra tid i åtanke. Satan va de gör ont! 

Och vet ni vad? Jag tänker fuska och säga att jag fixat den här poängen! Fusk va?
Det e faktiskt inte mitt fel att jag fick så jäkla ont i halsen. Den är svullen och jag vill inte prata alls. Svälja funkar inte. Spåttar hellre faktiskt.
 
Blev ingen yoga i morse..  Men cyklade iaf. 
Och kommer att cykla imorgon också. Och det blir nog promenader iaf med pojkarna. 
Men ingen joggingtur i morgon som jag planerat. Kanske kör yogan då istället. 
Hinner inte till apoteket förren på torsdag. Jäkla skit! zyx heter Den tydligen.. 
Frågan är om ja kan ta mig in till centrum imorgon på lunchen..
Kanske, kanske. Kanske blir det hörlurar då också. 

3 kommentarer:

MassageLotta sa...

Men vad är det där då.....krya på dig drick grönt te imängder, sinova, vitlök, honung och drick drick drick...stor krya på dig kram

Mikkan sa...

Bra att ta det lugnt dock, inte värt att bli allvarligt sjuk trots allt, det händer ändå ibland att det blir så himla fel när man blandar träning med halsont... krya på dig! :)

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Blunda! och du ska få se!