Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 27 augusti 2009

Natti natt!

Somnade framför tvn. Tillräcknar mig iaf 1 timme. 
Ska sova nu, jag e såå jäkla trött. Klockan 9 i kväll undrade jag om det gick för sig att sova .. 

Det är inte bara natt och dags att sova. Utmaningen inför vecka 4 är-
SOVA 8 TIMMAR PER NATT. 

Oh, my.. hur ska jag fixa de? Somna och vakna gör jag nästan av rutin. 
Men egentligen. Att sova är inte ett av mina problem egentligen. 
Kan sova när somhelst, var som helst men dock inte hur LÄNGE som helst. Så jag lägger mig nu och hoppas att jag slipper vakna mitt i natten och inte kunna somna om.

Utmanarlaget skulle iaf ha gått ner 1.84 kg den här veckan, det gjorde inte träningsglädjeteamet- dock gick de ner 1,8 vilket jag tycker e otroligt nära! Grattis. 
Men både jag och Sara och Karin(team träningsglädje för mig) får springa straffrundan. 

Natti natt och lycka till med vecka 4. 

1 kommentar:

Terese sa...

Det kommer säkert gå jättebra gumman, det fixar du!
Kram