Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 3 augusti 2009

Imorgon

Fast det borde gjorts idag. 
Joggningen på morgonen =) Sedan blir det att cykla till jobbet.  
Jag ska ta mig i kragen, har bara vilat knät lite granna.. 
Ska nu in i duschen med en färg"patron" och bli rödhårig igen.. 

Passande till denna outfit eller hur? I looove it!

PS.
Färgpatronen hade ca 1% färg kvar... Jag fick därför ... 1 bred slinga vid vänster tinning. 
Får invänta tillfälle att köpa en ny. Tex nästa helg. 
Får väl tänka mig ; hårfärg och shoppingrunda. Behöver absolut lite mer böcker.. Mohahaha
Not!
Det jag har packat mest av är böcker.  

Det kanske blir 4lådor med kläder + en till Reimei
2 skokartonger med stövlar + en karton med andra skor(+ några lösa)
än så länge tror jag att jag plockat ihop 4 kartonger med böcker, och det lär nog bli minst en till.

Inga kommentarer: