Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

tisdag 11 augusti 2009

mer. lgh

Jisses, jag kommer att tråka ut er stackare. 
Denna blogg skulle ju handla om antingen mina hundar eller
om min träning/viktnedgång, inte om lägenhetssökningarna.... 

Kan meddela att under 2 dagar så har
lgh nr 4 höjts till 680 tusen kr = nej tack för mig.
Lgh nr 2 har slutat efter 2 dagar på 670 tusen kr= nej tack igen. 
Där tror jag inte ens att jag skulle fått lånelöfte (jag går lite saker i förväg, host)
Lgh nr 1 kanske jag kan få, den ligger efter första dagen fortfarande bara på utgångspriset
(1 bud)
Får se om jag får svar på mina frågor till mäklaren imorgon.. 
Har även två- tre andra lägenheter jag funderar över.. 
2 har balkong, som jga ansett som ett krav,
1 har det inte och startar där istället på rätt låga 465 tusen.. 

What to do?!

Om jag lägger ett bud på den, men känner mig osäker om jag inte hellre vill ha
nån av de som är liiite större i boarealen, men de går upp för mycket i pris,
så står jag där även utan den första?!.. 
Crap lixom..  Finns ju inte hur många lägenheter som helst som säljs i området. 

Positivt- pojken pratar eventuellt om att "hyra" in sig i min lägenhet som jag köper-
dvs hjälpa till med månadsyra, ränta och amorteringar  och på så vis även kunna
spara lite pengar .. 

Negativt- att bo igen med någon.. 

Positivt med att ha EGET- jag kan bestämma själv!!
Oavsett om han flyttar in eller inte. 

Positivt- har tappat lite till i vikt.. tror jag.. 2 dagar i rad iaf. 

5 utmaningar i veckan-

* ta mig ut 2 ggn och göra löprunda
* cykla resterande jobbdagar
* ta iaf en liten promenad på jobbet med hundarna
* äta mat! 
* Försöka att INTE irritera mig på min irriterande kollega. 

3 kommentarer:

Suzan sa...

Ta inga förhastade beslut.

MassageLotta sa...

Jobbigt med beslut, hua!!

Terese sa...

Åh! så du letar lgh!
Lycka till!