Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

fredag 7 augusti 2009

och VINNAREN ääääärrr?!

Suzan..
bra jobbat, SuZ min enda deltagare.. =)
Nog för att du hade fått blåbär av mig ändå, men nu ska det nog bli av snabbare..
Maila mig din adress så ska vi ordna det där.. =)

Synd att ingen fler ville vara med att tävla om torkad svamp. Jag lovar!! Det är bara Trattkantareller! Guddomliga i soppor, stuvningar och såser..
Men jag har inget emot att behålla dem.. Värde ca 100 kr eller så.. =)

På tal om utdelning- jag säljer av två av mina jackor (det blir nog fler saker) allt eftersom jag flyttar och går igenom saker i uppackningen.
Dessa säljs iom att jag gått ner ca 15 kg sedan jag köpte dem, eller mer! Jag älskar dem båda, men tänker inte gå upp så mycket i vikt för att använda dem igen.

2 kommentarer:

Suzan sa...

tjoho!!! min adress kommer med ett sms =)

Mikkan sa...

Jag har samma problem, har gått ned 15 kg och har nästan inga kläder kvar. Kul lyxproblem, men det blir dyyyrt...