Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

lördag 21 februari 2009

hellre polisongerna än öronen

090221:.. Trodde inte riktigt att Higge skulle tugga speciellt mycket på Reimeis öron osv, förstod ju av uppfödaren att tikarnas öron får sig en ordentlig släng av "nötning" när valparna leker och drar i öronen på dem.. 
men säger då så, tur att jag har polisonger på Reimei för Higge verkar ha tuggat i dem!!.. de e mycket! kortare än tidigare och jag har INTE trimmat ner dem ,090327:verkar dock som att de kommer försvinna under dagens lopp.. 
han har fått vila från nostrimmningen under ett par månader, tur nog kom jag ihåg att fota honom med "fullpälsnos" och även nu när nosen e trimmad men inte polisarna. 
skickade iväg ett sms till Sirocco med ett par frågor så får väl se om de försvinner.. 
men tror att det är dags själv faktiskt.. de har varit där i 2 år snart.. 
Higge har också fått sig en nostrimning, och örontrimmning(baksidan alltså)

nej detta skulle bara vara en kort uppdatering.. 

Inga kommentarer: