Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 15 april 2010

vill göra!!

* träna
* sy klänningen
* sy jackan jag lovat till en kollega
* sy iordning halsbanden Higge slitit av
* byta sängkläder =)
* städa ordentligt
* börja packa
* sälja saker (kläder/böcker osv) på tradera
* läsa ännu mera
* starta odlingen inför sommaren
* fixa present till en 30åring
* fixa resan dit till helgen
* bada Hundarna
* klippa hundarnas klor
* ev klippa mig
* skicka efter bilder- foton-
* säkerhetskopiera över bilder/filmer/filer
* rensa min dator, ominstallera
* virka klart
* sticka klart
* skicka iväg min socka för lagning
* köpa special-nudlar till kompis
* skicka dessa till norrland
* göra klart uppgift 1 och 2 till "your money or your life"
* laga mera mat
* äta ur frysen
* ...



Har som sagt massor att göra och INGEN ork att göra något av det..
Vi får se hur resten av april ser ut...

Inga kommentarer: