Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

tisdag 7 december 2010

Mackfrukost

Mjum! Hur kan man inte njuta av en mackfrukost? I morse hjälpte jag till med frukosten och då blev det värma mackor. Så mjumsigt!


Fast brödet var ju low-carb! Och lite chorre som proteinkälla skadar väl inte direkt. Te med grädde till det =supergod frulle !

Men så glömde jag nycklarna till jobbet hos S och fick springa tillbaka för att hämta och missade därmed min buss ....
Great- not so much!

Hoppas resten av dagen blir bättre.
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

Marie sa...

Tyckte du om det? Själv var jag lite besviken på deras blåbärsbröd. Det hade ju varit lite kul om det SMAKAT blåbär också...

Men överlag; helt najs :)