Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 14 november 2010

att läsa räkforum..

ger en tankar på Hitler ibland, blir inte bättre när älsklingen sitter bredvid och spelar "döda Nazister i frankrike"-spelet the sabotour....

Jag vill försöka få fram så fina sakura/cherry räkor jag bara kan, det betyder att jag måste bli selektiv i mina räkföräldrar.. schysst- inte direkt, men vad gör man.

Här hittade jag bra bilder på sakura, och även skillanderna på hona och hane.
blir att sätta sig och försöka sortera vad jag har där hemma =)
Hona/Hane

Några sakuraräkor..

Jag e sååå glad över att mina har fått räklingar!!! (bilder kommer snart hoppas jag)
Räknade ihop minst 8-10 stycken i fredags!

Inga kommentarer: