Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

lördag 6 november 2010

I min ensamhet

Jag sitter här i min ensamhet...
Ja, kanske inte egentligen.
Har ju mina två älskade hundar med mig, Lurvtass och Kringlan
Väntar in Mr S/Hurtbulle som lämnat mig ensam för en springrunda.
Ja, egentligen stämmer inte ens det helt.
För Mr S/Hurtbulle är ute på sin tredje runda för dagen.
Jäkla Hurtbulle


Och det stämmer inte helt heller, för det är egentligen

Min ÄLSKADE Hurtbulle..

För han drog även ut mig på inte bara en runda, utan två rundor!
Ja, för att hela sanningen ska fram så blev det en löprunda och en hundrunda..
Och sen gav han sig fräckt ut på en superäckligt snabb runda till.
Ja, den där jag inte orkar med helt enkelt
för att jag INTE HAR NÅGON KONDITION.

2 kommentarer:

MassageLotta sa...

Men kära Hanna, det var ett härligt inlägg som gjorde mig glad...
Vad lycklig du måste vara med en som kan dra ut dig i spåret och att ni gör något ihop....
Sen att han kanske gör det några gånger fler, vad gör det.....

Kram på dig och lycka till....

Marie sa...

Vad duktiga ni är! Tänk på att alla kommer i form på olika sätt och i olika tid. Jämför er inte med varandra.

Vad roligt att ni tycker det är roligt att ha sällskap av varandra på rundorna :)