Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

lördag 14 april 2012

konstant älska, ibland hata. alltid lättnad

Här sitter jag och väntar på bussen. Missade tunnelbanan i snöovädret och fick en halvtimmes väntetid till nästa.
Med det inser jag hur mycket jag älskar mina småttisar.
Mina hundar som ibland gör livet jobbigt, ibland gör mig otroligt lycklig, många gånger frustrerad och mer än jag tror lättad.
Med det försöker jag säga att tack vara dem kan jag tex inte gå in på fiket bredvid mig och köpa nått "gott". Det finns många ggn liknande situationer där de har räddat mig från sötsakerna. Istället plockar jag upp boken och killarna får lite miljöträning.
Published with Blogger-droid v1.6.8

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra där,