Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

fredag 15 februari 2008

F&S

kära dagbok
det e jag igen..
gissa vad som hänt den här gången.
alla hjärtans dag har varit på besök och denna gång hade jag en hjärtans besökare.. eller hur man nu ska säga. vi hade en knasig dag .. tyvärr. mitt humör är fan värre än nått annat jag varit med om på senaste. jag e en stor klagmaja.. tycker att det är jättejobbigt om jag ska vara ärlig.

hur som helst, jag skulle till friskis och svettis och köpa årskordet.. men gissa vad som hände.. jag glömde att föra över min del av pengarna från sparkonto till ett konto jag har tillgängligt.. sweet.. not.. borde verkligen tagit med mig den där lilla dosan till M. eller bara den där lilla lappen så man kan föra över pengarna.. snyft..
ville ju verkligen dit och boka PT tid för gym-delen och köra ett core pass kl 17.00...
(kom precis på att det kanske står nått på bankens hemsida om överföringar via telefon!. hur sweet vore inte de?!


jag visste att det var nått skäl till varför jag fick så nedrans ont under revbenen.. trodde det var nerver eller så.. men men..
jag har ett par pass jag verkligen vill gå på . hoppas att det kommer att gå.
spinningpass- bas
core passen
ki yoga- trots att de var ganska lugna.
och
ki box- en till utmaning, förutom då gymdelen.. vill vill.. *glad att det äntligen blir av*
men men. bankens hemsida var de.!

10 min senare-
fan, de gick inte. gah! jaja.. bara att vänta med träningen då.. till söndag..
och jag som har ett trasigt tangentbord hemma. lätt som en plätt då då..... grrr..
och att försöka lägga ihop så att jag hinner lämna av Reimei och ta mig dit i tid för att köpa kortet också.. great.
och sen läste jag att om årskortet går in mer än 1 månad på 2009 får jag betla 300 kr ist. för 150 .. för då betalar jag medlemskapet för det året nu.. oh well..
men vänta nu.. jag kan vara lite sneeky..
jag åker dit, köper ett prova påkort för 150 kr+ medlemsavgiften 150 kr. för detta år.
sen borde jag rent logiskt inte behöva betala medlemsavgiften igen, då jag redan har köpt? eller . så får jag betala den delen då. men vid uppvisande av prova påkortet- (3 gånger valfri träning- dock ej medlem- och det är jag ju inte .. I ÅR! ) så får jag 150 kr avdraget på 12månaders kortet.


yes! perfekt!

Inga kommentarer: