Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

lördag 23 februari 2008

LÖPARRUSCH

åhh, va skönt det var ute idag..
underställ på överkroppen med löparjackan och löparbyxorna.. skorna ochså musik i öronen och hunden i koppel(vantar på förutom de sista 10 minuterna).. hade bara tänkt gå ut en promenad, men fan, fick spring i bena så fort jag klev ut.
det gör skillnad med kläder- jag säger då bara de. jag e nog lite för nördig och mån om hur jag ser ut för att det inte ska göra de faktiskt.
tog min " arga runda" som annars brukar ta mig iaf en 45 minuter.  Kortade ner tiden med nästan 10 minuter. körde intervallrunda med 4-5 gatulampor joggning/löpning och gång på motsvarande. fick håll med ca 15 minuter kvar, men det försvann efter lite spänning i höger hand. 
gud vad skönt!
detta trots att jag egentligen är sjuk, och har varit det i en vecka.... dumt dumt. men skööönt. det blir alltid så här.. fattar inte varför.

varit ledig idag, skönt har det varit för jag har varit hos M. min sötnos..
vi har sett film, snackat, käkat choklad och frukt och myst en massa!.. tog bussen hem nu på kvällen, det e lättare att ta sig till jobbet imorgon härifrån, plus att han skulle iväg till nån kompis..
ska dit imorgon efter jobbet och se på the secret- känner verkligen att det e meningen att jag ska se den. lära mig och utvecklas utav den.

jag känner mer och mer att jag borde försöka satsa på att sälja av min manga samling, och lägga animen på dvd-skivor istället för de skivor de ligger på nu..
bara få bort .. massor av skräp som bara ligger och dräller. även om det är kärt skräp.. suckar lite.

intreseklubben antecknar:
nu försvinner mina svartvitrandiga sockar i sopkorgen. 

Inga kommentarer: