Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 24 februari 2008

lockigt lockigt

jag bara mååååste börja skriva här ang forumet www.lockig.se som jag börjat kolla in.
alla som vill ha lockar utan friss- kolla in och läs på!
go lockigt!

jag ska börja, tro mig jag ska.
har börjat läsa in mig lite och har bestämt mina första provprodukter. fram till jag har bestämt mig ordentligt ska jag använda klart av de produkter jag redan har och sedan köpa mig dessa:

sista shampoo:
-barnängens aloeverajoghurt shampoo

tvättbalsam;
-Coops versioner(finns coop x-tra och olika conditioner för torrt/behandlat hår
eller  
-Naturelle- honung/persika/smultron (andra sorter verkar ha paraffin i sig )

fukt/vård balsam;
- oliv (inpackning/balsam) från åhlens/kicks
- Garnier Respons pärlemor körsbär inpackning
- klick
- alt. kokosgrädden i kokosmjölken med kakao.

styling;
- klick- glidmedel
- Wellaflex extra hold spray gel

kommer att börja en liten specialblogg här bara för den.. =)
gäller att komma ihåg att fota också..

Inga kommentarer: