Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 30 november 2009

trubbel i paradiset

min dator fuckar sig igen.
Den här gången gäller det CPU och värme..
Den e lite dammig, men jag får se när min pojke har tid att titta
på vad vi kan göra åt det.


Men på en positiv sida!
Jag har tid att sticka!!!
Jag gjorde klart min egen disktrasa igår kväll, bara avstickningen kvar.
Som jag inte kommer ihåg hur man gjorde utan bildhjälp
eller hjälp från världens bästa Lillemor? =)
Ska starta på nr. 3 så snart jag fått avstickningen gjord.


Positivt nr 2:
Jag och syster har hittat nått vi kan göra tillsammans!!!
Vi som trots att vi jobbar ihop inte har speciellt mycket gemensamt-
ok, förutom att falla för karlar inom samma familj.. *suck*
så skiljer det trots allt 13 år mellan oss
dessutom ser vi inte speciellt lika ut heller.

Ja just ja, vad har vi hittat för gemensamt!?
VÄGGKLÄTTRING!!
Oh my gaaawd!
Det var så otroligt roligt!!!
Träningsvärk? Inte direkt!
Men irritationen över att inte ha klarat TVÅ av 5 väggar drar i mig!
Visserligen var en av väggarna en lätt - proffsvägg
som de andra 2 som var på drop-in var de första som någonsin klarat av den,
men fortfarande!!!!
GRrrrrrr!!!!
Jag avskyr att vara kort och ha små händer!
Detta ska ordnas- alltså att jag inte klarade av dem..
Både jag och syster bestämde oss rätt snabbt
att det här var nått vi ville fortsätta med.

Dvs, Gå toppklättringskurs HÄR !!!!

psst-
nu ska jag dra på coreträning och efter det blir det ett pass yoga..
Myyys!
Höres vännerna!

3 kommentarer:

Lillemor Elfgren sa...

Sticka två maskor, sedan trär du in vänstra stickan i maskan längst åt höger på den högra stickan och lyfter maskan över den andra. Sen stickar du en till och gör likadant. Så ska du se att du lyckas maska av!

Hana_Caena sa...

Yes! visste väl att jag kunde lita på världens bästa lillemor!
=)

Anonym sa...

varfor inte:)