Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 5 november 2009

Utmaning

Regler:Det här är Svårare Än du tror!Detta kopiera till din blogg, utmana 5 personer plus den du Fått av och berätta det för dem.Varje svar Måste Börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar Måste Vara riktiga, hitta Inte på ord!Om personen som utmanade dig här Ett namn som börjar med Samma bokstav som ditt får du Int GE Samma svar som han / hon gjort.Du får heller Int skriva Samma svar Två gånger eller skriva ditt eget namnsom svar (förutom på Fråga 1)!Lycka till

1. Vad heter du: Hanna
2. Ett ord på fyra bokstäver: hand
3. Flicknamn: Helena
4. Pojknamn: Hennrik
5. Yrke: Hårfrisör
6. Färg: hasselnötsbrun
7. Klädesplagg: handskar
8. Mat: hamburgare
9. Sak i badrummet: handduk
10. Plats / stad: Hörnefors
11. En orsak Att vara sen: hamna i bilkö
12. Något man skriker: Hörru!
13. Film: Hundpensionatet
14. Något man dricker: Hanna's cider
15. Band: Heat
16. Djur: häst
17. Gatunamn: Hökstigen
18. Bil: Honda
19. Sång: Hey ya!

Fight, Suzan, Hollywooddivan, Lillemor och Nancy

2 kommentarer:

Suzan sa...

Redan gjort denna på min blogg förut så skickar svar här:

1. Vad heter du: Suzan
2. Ett ord på fyra bokstäver: Stor
3. Flicknamn: Simone
4. Pojknamn: Sverker
5. Yrke: Svetsare
6. Färg: Svart
7. Klädesplagg: Strumpbyxor
8. Mat: Scampi
9. Sak i badrummet: Schampo
10. Plats / stad: Stockholm
11. En orsak Att vara sen: Strula med Mads Mikkelsen
12. Något man skriker: Skit på dig!
13. Film: Säg att du älskar mig
14. Något man dricker:Saft
15. Band: Scissor sisters
16. Djur: Sköldpadda
17. Gatunamn: Strandvägen
18. Bil: Seat
19. Sång: Stupid girl

Hana_Caena sa...

=)