Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

onsdag 26 september 2007

allt eller inget?

Hur ska man göra, när man är sugen på att träna, men känner att tiden inte finns tillräckligt av,
mycket på grund av att man sitter för länge vid datorn och sufar.
jaja, blev iaf 15 min styrka .. känns i ben och mage, men det är det väl meningen att det ska..
avskyvärda armhävningar, går dock bättre och bättre där..
ska börja med min styrka på morgonen igen.. gäller bara att orka ta mig upp..
vill inte att Reimeis promenader ska bli lidande..
.. ska ut en kooortis med honom nu, så han iaf får pinka.. han har legat och sovit sen vi kom hem.. ville knappt gå och äta sin mat..

nattis alla.. sov gott

1 kommentar:

Lillemor Elfgren sa...

hallå, jag finns fortfarande kvar här! Har fått jobba en heldag på museet, blir antagligen imorgon också och lördag/söndag! *studsar lite*

hmm... hur motivera sig... avsätt en tid som du bara får änga åt träning? få in en rutin så du går det vare sig du vill eller inte? Försök övertyga dig själv om att Reimei blir besviken om du inte gör ditt träningspass! *ler*
Det är svårt men det går, bara nöta nöta och rutiner rutiner är jag rädd...