Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 24 september 2007

jackan


Jag MÅSTE göra nått åt min gröna jacka..
Köpte den när jag var i England november 2004 (oj vad det var länge sedan, fick lov att fråga min vän Lillemor när det var) och jag gillar den verkligen, även om det är ett H&M objekt - som faktiskt tog sig hit till sverige också dock typ 6 månader eller så senare. haha

- men den har blivit för stor, och då menar jag FÖR STOR..
tur att Lillemor håller på med syning lite mer än jag, hon rekomenderade att nästa in den i sidorna först innan jag syr och klipper..
tog kort för att visa hur mycket som verkligen försvunnit..

den här fyllde jag ut ganska bra..  känns inte vidare roligt att erkänna..
men det är e desto roligare att visa

och ungefär så här kommer den väl att se ut när jag har trixat lite med symaskinen, kanske tar och gör det idag.
självklart kommer det bli snyggare än så där.. men man ser iaf att jag har tappat några kilon.. alltid bra med egoboost.

Men självklart sååå måste jag ju slita mig från datorn för att göra de, och nu när jag upptäckt de här så kommer det vara riktigt svårt att veeeerkligen ta mig härifrån.....

Inga kommentarer: