Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 24 september 2007

hur ligger det till?



I min säng ryms många, mig, min hund, kompisar , tillfällig sexpartner, katter och annat löst(självklart inte samtidigt) som tex Reimeis torkade fiskbitar *ryser* dom smular ner och sticks när man ska lägga sig, ja jag menar de torkade fiskbitarna.. och så luuuuktar dom!.. inte bara att han ska ha dom i sängen att äta, han vill att jag ska ha dom i knät, eller i ansiktet eller under täcket.. nej, jag måste få bort den där fisken, men enda sättet är att han äter upp den.. suck..

Katterna kan ju vara snälla och underbara, som just nu.. ligger och tvättar varandra i Reimeis bur medan hunden själv ligger UNDER mitt täcke och sover.. han älskar att sova, bara att konstatera.
nu blev det ju inte.. under täcket, men jag hittar ingen sån bild, och kameran e utan batteri.. men han sover sååå gulligt ibland..
katterna myser i hans säng..
men viserligen bara tequila den här ggn, men det kommer nog fler.. =P

Inga kommentarer: