Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

onsdag 13 januari 2010

en naken kines..

Ja, det finns ju även den påklädda..


Hehe, det är alltid lika roligt att tänka sig hur en ovetande äldre dam chockat vänder sig om för att titta på de två tjejerna i Konsumkön när den ena säger-
Jag vill ha en naken kines!
Ja för det har ju inte med folkslaget att göra utan med hundrasen Kinesisk Nakenhund (chinese crested Dog)- sånna underbara hundar som jag har här hemma..

Enligt SKK så är kinesen den enda rasen på deras lista som faktiskt ökat i nyregistreringarna.. otoligt eller hur?
När jag hade skaffat Reimei så hoppade kinesen från en icke-placering till 14 plats om jag inte minns helt fel.
Nu har de klättrat upp till 10plats på listan för 2010.

Inga kommentarer: