Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 11 maj 2009

besök

jag har haft besök, eller vi (jag och han jag bor hos) har haft besök av gemensamma vänner,(N, Tw1nk, Tw1nks bror, och E..själv försöker jag gömma mig från kameran )

det blir alltid lite av ett fylleslag när dom e här.. jag håller mig NÄSTAN matmässigt (enorma mängder nötter +yoghurtdoppade nötter) och glass glass i stora lass!.. men maten i sig är lite svårt.. 


JAG MÅSTE SKÄRPA MIG!.. här med uppbinder jag mig till att från och med kl 13.30 måndagen den 11 maj att äta så nära eller under 20 kolhydrater /dag
SixThreeFive har sagt att hon kan hjälpa mig .. försöka hålla koll på mig.. 
ska dessutom försöka att lägga in /planera i MinMat för att se till att jag håller gränserna.. 

tips?
måste försöka få igång motionen också, ska ta och GÅ till svärföräldrarna för att öka motionen idag.. skönt!.. hoppas bara det inte regnar.. =/ men det skiter vi i!!.. nu ska jag röra på mig!! promenad med pojkarna.. 

Inga kommentarer: