Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

lördag 16 maj 2009

inoffare på Gubbängen

tog mig dit via kommunaltrafik. buss till gullmars och sen banan.. 
såg ett par stycken från jobbet (kunder alltså) och bland annat T och I med sina Shi tzu:er Kenzo och Valle! (Kenzo gick så långt som att bli BiS 2:a!! Grattis!!!

inga andra kineser tyvärr, vilket jag tyckte var jättetrist, det är ju sååå många som bor nära!.. 
så Higge blev best i ras - valp, och Reimei  BIR! wiie!!!.. 
i gruppfinalen gick Reimei vidare till att bli BiG5: a vilket e stort!.. slog ut iaf 3 stycken..
jag väntade med T och I tills valpfinalen (bästa valp) och även efter det på BIS finalen.. 
just ja, hur gick det för Higge?
.. det var säkert ca 40 valpar, och han försvann inte i första gallringen, vi fick springa ett varv, sen blev vi avtackade.. (darn it! ) men det var fortfarande jättestort!.. om inte annat att fullfölja hela utställningen och inte bara tacka och gå.. 
fick skjuss hem av T och I, tack tack tack!.. nu efteråt tror jag inte jag skulle orkat ta mig hem.... 
ansiktet bränner av solskenet och vinden som blåste hela dagen. N

u e jag hungrig och väntar på pojkvännen som ska komma och hämta upp oss. 
pojkarna fick köttbulle i sin mat idag och ska få antingen öra eller pinne idag på kvällningen.. 
ska en sväng förbi pojkens föräldrar och kolla till växterna och sedan hem och se nån film hos honom... 
imorgon e det träääning!! body pump med Suz igen.. =)
pain here i come

Inga kommentarer: