Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

fredag 26 juni 2009

gårdagens middag på Patricia


(hummersoppa- förrätt för 119kr)
på Patrica, blev både upp och ned.. 

Hinner faktiskt hem någorlunda i tid, duschar klär mig och hinner iväg och tar mig med magen i halsen till SFbok, och letar och letar efter mina böcker, ja, jag menar MINA böcker.. 
för de e mina, de bara inte vet det ännu.. =)

börjar känna av lilltån i båda skorna.. Gamla men ny för mig och inte speciellt använda innan jag fick dem heller.. 
tar mig till Slussen, men vet inte alls hur jag ska hitta till Patricia och mitt sällskap där.. springer upp och ned fram och tillbaka, hittar till slut och inser att den där början till skavsår har brustit till ett öppet sår.. AJ!!!.. 
(ful som fan, men klänningen e supersnygg! )

förvirring, god mat, lite läskigt, trist och gott igen.
väldigt trevligt sällskap, trots att jag inte egentligen träffat Suzan speciellt ofta, men räknar henne fortfarande som en rätt nära vän!.. hennes man! har jag (tror jag) träffat nån enstaka gång, men nog känner man igen karl, han e ju ivrigt visad ( hon älska ju honom! )  och hennes trevliga vänner var ett boost på stället.. =) 
jag som annars drar mig för att träffa främmande människor där jag inte vet riktigt vad jag kan vänta mig.. Gick ju super! klappar mig själv i ryggen... 

Jag e nog lite så att jag kräver för lite av både människor, ställen och annat.. 
alla filmer har bra sidor, likaså tycker jag att maten trots allt var jättegod,
( väldans god land och hav varmrätt: ord. 299kr)det var en trevlig båt(trots sina missar).. schysst ändå med 50%.. men 
tror inte jag skulle gå dit och betala fullt pris.. tyvärr.. 
(fick grädde och jordgubbar.. orginalpris med coop xtra glass: 120kr)


dock tackar jag för inbjudan att fira din födelsedag Suzan!!

Inga kommentarer: