Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

lördag 6 juni 2009

yay!! sååå roligt,....

.. plankar bussen.. puh! inga kontrollanter..
ringer T (kollega) bara för att berätta.. jag vet, rolig info.. alltid nått att börja snacka om och så fortsätter de bara.. =)
men .. får veta att vi öppnar inte förren 11.. vah!!??!? sen när då?
nationaldagen.. 6/6.. vah!? vem berättade det för mig?! INGEN!!.. jag har varit ledig i två dagar.. ingen har sagt nått.. på mitt schema står det nått helt annat.. kl 9.30 ska jag börja enligt det schemat.. vad gör ja?!..

funderar på att göra mitt jobb nu, ringa "minichefen" kl 10 och undra var i hela friden alla är!?...
moehhahaa..


glömde berätta nått ledsamt... kanske för att jag inte vill berätta sånt..
sedan jag flyttade in så har vi då och då på våra promenader(jag och Reimei, och på senare tid även Higge) träffat på en äldre man med en ännu äldra golden retriver...
härom morgonen (torsdag) så träffade jag på den äldre mannen.. helt ensam...
jag kände hur ont det måste göra honom att se alla oss andra hundägare när hans egen inte e med längre... (vet inte om han gått över regnbågen, eller om han bara inte orkar längre)
vill inte tänka att mina killar kan bli gamla.. nej nej nej!!!

1 kommentar:

Suzan sa...

Uach.. hemskt när den man älskar måste tas bort :(
Min chef tar bort sin Ludde imorgon :(