Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

tisdag 4 januari 2011

lämna mig aldrig

LÄMNA MIG ALDRIG ENSAM!
....
Just nu rensar jag skåpen inför de kommande 8 veckorna..
Det började ju "bra" i söndags då vi lagade lasange till middag..
Alltså RIKTIG lasange, med PASTA i!!!

Den blev ju dagens matlåda..
Gick ok, så grymt gott men jag höll mig till middag, tom matshopping på ica.. (Middagen imundigades kl 21.30 ca)
Kom hem med, champinjoner, keso rostbiff och en 5a grädde.. Not so bad..

Men sen hittade jag glöggen i skåpet av någon anledning..
Sött, gott, och som en huvudvärk på posten.
Och den blev ju drickat till middagen idag.

Middagen den blev bra- Lax med osttäcke och stekta champisar..
Jag ÄLSKAR lax.. så grymt gott..
Blev tom matlåda till imorgon.
Inte mycket, men de kommer finnas rostbiff- och ostrullar till lunch också.

*klunk*
Nu var Glöggen slut.

1 kommentar:

TimeforsomeChange sa...

åh, lax mes ostttäcka! det måste jag testa!