Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

lördag 8 januari 2011

Utbytta pass..

Oj, det var tydligen fortfarande vinter på gymmet, iaf enligt schemat.
(Ute e det DEFINITIVT vinter)
Vårschemat gäller tydligen 1 vecka till...
Så mitt planerade dubbelpass med Bodypump och Core var utbytt till......

BODYCOMBAT!..

(vet inte vilken release det var)

Yes, tydligen är det det som kommer vara i framtiden på lördagförmiddagarna.
Bodypump och core e förflyttade till söndagseftermiddagarna.

Jaja, trist nog hade jag ju sagt upp mitt kort på detta ställe då summan för varje månad inte var i proportion till hur många ggn under veckan jag hann dit.
Fram tom den sista februari har jag alltså varannan helg på mig att banka skiten ur mig själv framför spegeln med Stefan som instruktör..
När vi väl flyttat så får ja väl hitta nått typ av gym eller annan träning att utföra.
Löpningen behöver ja ju inget gym för, det har jag ju klockan och S till.
Yoga skulle inte kännas allt för fel, men den terminen börjar typ...nu?!
och kostar en del per termin..

Iom att inte allt e klart inför flytten så tänker jag inte binda mig...

1 kommentar:

Suzan sa...

men du körde combaten va? =)