Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 23 januari 2011

tveksamt

Inga bra grejer, men som smaksättning till vattnet är kanske en cm i glaset ok vid fest.
Inga sockerersättningar här inte.
Det var dessutom inte vi som handlade hem utan det kom med våra trevliga gäster!
Middag; Tacos utan bröd och rätt ok sås..
Blev inga chiliostbollar, men någon annan ggn.
Sen blev det prövning av olika Kinectspel! Så roligt!
Zumba i slutet blev så kul!
Måste ha trots att det var så svårt!

Tack Maria för att vi får låna det en stund!
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

Starchild omega sa...

MAria är snäll hon

MassageLotta sa...

Ganska kul att du åt tacos utan bröd, det gjorde jag med...
Tack för en härlig stund Hanna, jättemysigt att träffa dig och din pojkvän...
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med flytten pga av min jätte pajja ryggg..
Kram på dig...