Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 27 januari 2011

Så har det börjat...

Så har det börjat..
Det där som alla flyttar går ut på..
Att packa ner alla dina tillbehörigheter för att förflytta dem -
till en annan plats där du ska packa upp dem igen.
Har man lite tur rensar man bra och blir av med lite saker längs vägen.
Tyvärr är jag en hamster och har svårt att släppa saker.
Men den äckliga lilla fritösen ska bort!!
Böcker kanske ? NO WAY!!
(Snart är alla nedpackade)



Reimei tar det hela med lite ro, tack för det iaf. Så länge solen ligger på bordet ligger han gärna där. Sötnos!

Detta var i morse, det lilla centrumet dit vi ska flytta....
Fick ju skjussen av syster därifrån för att få tag på lite lådor..
(som redan börjar sina)



På måndag skriver vi kontraktet, och lördagen efter flyttar vi ihop, jag och S!

Inga kommentarer: