Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

lördag 14 maj 2011

Jag och mina....

Jag och mina Five Fingers Komodo åker tunnelbana in till sthlm. Vi ska gå på middag på okänt ställe, med okända människor.
Ja, förutom min sambo då. :)
Jag och mina Komodo har promenerat till och från bussen som tar mig och killarna till jobbet.
Jag och mina Komodo har också jobbat någon timme tillsammans.
Jag och mina Komodo trivs jättebra ihop, och kommer nog inte bli ovänner på ett riktigt bra tag!
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

MassageLotta sa...

Coola, har funderat på dom men verkligen inte vågat...tänka på att köpa ett par...
Hoppas ni har en trevlig kväll alla dina 10 och sambo...

Desiré sa...

Snygga!! :)