Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 1 maj 2011

snäll våg och funderingar

Min våg var snäll nu på morgonen. Samma vikt som igår trots lite alkohol i form av 2 små mojito, ett litet glas rött och en torr cider. Lite för mycket nötter blev det nog också men fasen vad bra det känns att veta att jag sade nej varenda ggn någon bjöd på tårtan! Tårtan som jag BTW själv hade valt att ta med mig.

Men vad roligt det blev med vad trött jag var när vi kom hem. Somnade redan under bussresan.

It was way past my bedtime. Lite skallebank gjorde det inte helt bättre....

Suzan på ettdussinpannormblogspot.com skrev under gårdagen att snart har hon nått sitt mål och då tänker hon byta bloggnamn.
Tycker ni att jag ska byta namn på min blogg?
10kvadrat bor jag ju inte riktigt längre på.
Men vad skulle den heta annars?

Ps dags för frulle kanske.
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

Starchild omega sa...

Jag tycker du ska byta.

kanske till,
Halvahyran.blogspot.com

<3

Suzan sa...

haha, halvahyran var faktiskt kul ;)
Grattis till vägningen ;)