Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 30 juli 2009

Önskas; skit

För tusan!!!


Higge har lite problem när det gäller att skita på främmande ställen.
Han drar ut på det och drar ut på det, men den här ggn
börjar jag nästan tro att han är riktigt trög i magen.
Stackars Liten, om det är på det viset.
Han ska nog få lite smör av mig, en bit ost med smör på,
...nästan så att jag delar med honom för DET är så gott och i äkta LCHF-anda!!

ps-Lite ost och smör gav Higge lite fart på magen.

Nu är klockan 12 och ska upp kl 5 för att springa en 5km runda med Suz,
som en underbart jobbig avslutning på en underbar vecka här hos henne.
Fylld med motivation, god mat och supertrevligt sällskap. Jag kommer verkligen att sakna det här....
Vi har tex ätit gott- ostkaka, pannacotta, blåbär och körsbär med grädde, fläskkarré och flintastek. Beasmör och svampsåser, Eriks äppelcurrysås, stekt vitkål, paprika, keso, avokado och äggröra....

Det kommer att vara bitterljuvt att lämna detta ställe..
---------------------

Inga kommentarer: