Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 30 juli 2009

på hyllan



Eller rättare sagt, på golvet fick mina stackars joggingskor stanna,
i morse fanns ingen ork i mig, så jag stannade hemma när Suz ensam stack iväg på joggingrundan.

Nu, när jag räknat på antalet tränade tillfällen ångrar jag mig lite.
Joggar vi imorgon bitti, så hamnar jag på 19 tillfällen. Crap!
Men kanske orkar jag en omgång ikväll istället.
Och imorgonbitti, det har jag bestämt mig för!
Detta för att jag ska komma igång och verkligen jogga mera även när jag är "hemma".

Jag måste tänka på att jag ska orka på jobbet också,
då gårdagen spenderades gäspandes från och med kl 2..
En hel del skylldes på att jag klev upp kl 5 ska jag erkänna.


Idag blev frukosten keso, blåbär, pinjenötter och för min del lite vispgrädde över.
Plus en halv avokado och några körsbär.
Det är Suzzies citronsaft som finns i glaset och te i muggarna.

Inga kommentarer: