Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

onsdag 29 juli 2009

vad annars

Händer i Suz hushåll?
Träna, mat , trevligt sällskap, hundar, oro, lägenhet, hundars promenader, bus.



Maten blir så hiiimmmla god när jag e här.. suveränt! Idag blev det gårdagens karré fast med champinjonsås och gul paprika. Glöm inte Erik's äppelcurrysås och Bea-smöret som Suz skrev ner receptet på. Orignal har jag plockat det ur Skaldemans GI-NOLL. Middagen avslutades med Ostkaka med keso som grund. Till det åts vispad grädde, lite blåbär-plockade av yours truly, och faktiskt lite Hanagjord körsbärssylt.


Reimei var företagsam och rotade i min väska, där hittade han de två tjurmusklarna jag lagt ned för att ge till dem senare. Great, nej vi vill inte äta maten, men dricka te med grädde går bra, samt att äta tjurpenisar.. Jippie.. Ironin flödar.
Den skulle behöva innehålla iaf ett Higgebad eller en Higgeborstning. *gäsp*
Men det e dags att sova, iaf om vi ska upp imorgon och jogga också, vilket det var tänkt.

Inga kommentarer: