Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

tisdag 16 februari 2010

7de i den 7de x 2

Hos svamphunden Sigge så får man välja om man vill bli utmanad..
Att öppna den 7 bilden i den 7 mappen i "mina Bilder"..
Men jag har inte mina bilder där.. jag har dem på två olika ställe beroende på att den första hunden fick en hårddisk(och en kamera) och den andra hunden fick en hårddisk (och en kamera)



Här står Reimei (nakenfisen på numera 4½ år) och provar sin första riktiga vinteroverall..
Den är lite stor och den är väldigt fin.. Och det är en av de som INTE är sydd av moi.. Det roliga är atthan fortfarande kan ha den!!
Datumet var: 05-11-19
Och Reimei var ca 3 månader gammal!

Bild nr 2:


Higge-poo på upptäcksfärd..
OK, ingen av biderna har den bästa kvaliteten.. jag är inte bra med en kamera, tyvärr.. Jag vill, men nej!
Självklart var båda bilderna precis med de nya kamerorna också, så bilderna blir så klart bättre!!
Datumet var; 09-01-01
och Jag hade nästan precis hämtat guldpojken från uppfödaren, bara några dagar innan.. ca 2 månader gammal..

Go natt!
Jag älskar mina gullegryn..

1 kommentar:

Sigge sa...

Om ni letar reda på inlägget från 3 augusti 2009 i min blogg så finns det film på min tjej Lotta när hon apporterar korv.
Vi har utmanat varandra.
Jag ska lära mej korvapportering och hon ska bli svamphund.