Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 21 februari 2010

Nu får vi se..

Om dagen kan vara lika god mot mig som igår när det gäller syendet..
Min egna maskin är myyyycket äldre och lite mer grundlagd när det gäller syendet än vad den jag sydde på igår var.

Igår var den en Pfaff(tror jag de heter) och om jag ska vara ärlig så tror jag att det var en sådan här, en selection 4.0, kan eventuellt ha varit en 3.0 också som jag sydde på..
En av de andra tjejerna som sydde trosor igår sydde på den som ut till kund kostar.. håll andan- 50 tusen!

(bilden är hittad via Google och Flikr.)

(Min är en Husqvarna 6020 modell och min mamma köpte den när hon väntade systeryster - som fyller 40 eller så i år)

Jag håller tummarna och börjar klippa tyg..
*happy thoughts/happy thoughts*

2 kommentarer:

gissan sa...

Fasen va du syr o står i.. :)
Du är skitduktig ju. Vilken fin trosa! Och BH...kan man verkligen göra en sån själv..?

MassageLotta sa...

Nu blir jag sugen på att sy något med.....
Dina verk är så fina...
Kram