Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

onsdag 24 februari 2010

livet går inte alltid som man tänkt sig..

..
Det har varit ett par veckor där livet verkligen har varit upp och ned.
Vissa har tidigt fått veta vad som pågått då jag verkligen behövt deras stöd,
Tex på jobbet eller via telefon.
Andra har fått veta allt eftersom.
Min syster idag tex. Efter 2 veckor vet hon och stödjer mitt val.

Jag tänkte nämligen beställa den här boken..

4 kommentarer:

hollywooddivan sa...

Oj hoppla!
Grattis förmodar jag!?

hollywooddivan sa...

Oj, lät kanske elakt det jag skrev tidigare men jag menar det verkligen; GRATTIS!

gissan sa...

Men du...
Va kul...!!!! :D
Jag tror det är en skitbra bok!
Jag tycker också att det var ett bra val..!
;)




Skoja bara.... fniss...
Riktigt grattis till dig...va skoj!
Jättekul o få tillökning i familjen....

Stor hjärtlig kram från Gissan
Grattis!

Suzan sa...

O jag finns här o trots att jag inte vet ngt om det så stöttar jag dig, du är toppen! *kram*