Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 28 februari 2010

att komma till skott..

Ja, det blev ju bulle i ugnen och det satte ju stopp på mina skott..
Till hösten menar jag, jakten. Iaf om allt går som det ska och bullen växer som den ska.


Andra skott som måste till är verkligen att jag måste börja med syendet..
Jag vill verkligen, men jag kommer mig aldrig för att börja ordentligt.
Jag ser fram emot ljuset i den andra lägenheten under sommaren,
att kunna lägga ut över hela bordet och se vad jag håller på med.
Ev köpa en skärmatta och en skärare (vet inte vad de egentligen heter)..
Min gamla trotjänare får stanna så länge som möjligt...
Gamla Bettan ni vet, ingen tar en så lång som Gamla Bettan..

Budgeten den här månaden blir helt vajsing..
Men det får jag ta. Det blir lite dyra saker,
* Frön
* Böcker
* Csn
* Depo

Men det blir bara att planera lite noggrannare..

Dags att sätta sig och räkna på hur Februari sett ut ang. mina utgifter....

1 kommentar:

Lillemor Elfgren sa...

Skärmatta och rullkniv är det bästa som finns! Kan nog ordna en stor åt dig till bra pris, ska försöka komma ihåg det nästa gång jag beställer.