Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

fredag 24 september 2010

ojoj

Nu börjar ja känna mig stressad.(kl-14)
Ska försöka hinna blogga lite,träna(5000meter rodd, lite cykling, och överkropp), handla på ica och ta mig hem,
sedan ta mitt pick och pack och ta mig till S. (check)
Problemet är att jag måste ta med mig buren och iaf en filt dit också. (check)
Vi är nämligen bortbjudna imorgon, och hundarna får följa med, så länge de kan sättas i bur om det behövs.
Sure, nemas problemas.

Men jag ska också hinna göra "Hemlisar"som jag vi ska bjuda på-
INNAN bion(och sushi) ikväll. (check- halvvägs)
Recept finns här: Liquid Oxygen


Men silvermobilen och gamla laptopen går inte riktigt ihop så det blev inga bilder
på mig när jag hade tränat,
bilden på när jag anser att jag behöver nya träningssockar-
-Helst GoCoCo eller kanske de där S pratade om- merinoullsockar..

Men men, nu måste jag slänga mig på tåget så att jag kan plocka upp S på jobbet och sedan äta sushi.. för vi ska på bio efteråt
- I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR-
Den första svenska film jag velat se på bio.
NÅGONSIN!

Försök två till att lämna hundarna i hela lgh.
På med filt på sängen, pinkskydd på Lurvtass
och sedan inget krångel stänga båda dörrarna ordentligt
och låta lyset vara tänt i vardagsrummet.

(Check!)
I'm off to the movies!

Inga kommentarer: