Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 6 september 2010

pust och stön - UFO dag 8

Nu känner jag mig duktig..
Fast jag borde ha satt i mig lite mer mat precis efter träningen.
Hade jag tänkt på det hade jag gjort äNGLAMJÖLK innan och tagit med mig.
För istället satt jag och väntade i säkert en kvart på att bussen skulle komma.

Nu blir det kokt ägg och smör, för att det är nästan de enda ja har hemma, skulle kunnat steka bacon också. Men det faller mig inte i smaken just nu.

TRäning lördag:
60 min bodypump
30 min core

Trängning söndag:
Zumba 45 min

Träning Måndag:
30 min core
70 min Yoga
- fick lite extra tid verkar det som.. =) inte mig emot!

Fick både Clownen och skulderstående gjort idag! yippie mig..



Mat idag måndag:
- frukost
2 kokta ägg med smör
- lunch
halv äggviteomelett ( bara vita och lite lite riven permesanost+ kryddning)
vindelnrökt bacon (stekt i smör)
Med brieost och en klick smör
-Middag
2 kokta ägg med smör

Inga kommentarer: