Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 28 februari 2011

idag är det 3 år!!

-sedan jag började med BALSAMMETODEN..

Tack vare den här sidan!
Lockig takes it all!!!
Fick mig att prova många saker, se en ny värld kan man väl säga.
Menskoppen som jag fortfarande tycker e de bästa sedan ..
-jag vet inte vad! Superb!!!

Just nu är det inga lockar men kanske för att jag sätter upp håret hela tiden..
Frisyren e inte snygg med det här halvt avhackade som sitter på sidorna..
S tycker jag ska raka bort det och mamma tycker att jag ska spara ut igen.
Ja, jag gjorde ju side-cuts och funderar på om jag ska spara på en sida, eller båda..
Som det ser ut nu är hemskt!

Men samtidigt är det vääääldigt kallt om huvudet!!!!
Jag är vek!




Ibland blir jag lite sugen att klippa av hela skiten och köra från början.. min egen hårfärg eller bara kort spret över hela skallen..
Våga prova blondera? Köra svart igen?!
BESLUTSÅNGEST!? NEEEEEJDÅ!!!

Lockigt;


Inga kommentarer: