Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

måndag 14 februari 2011

what to do?

skulle vilja, skulle VERKLIGEN vilja gå med i ett gym just nu.
Komma igång, men å andra sidan så känner jag att jag efter de gångna 10 månaderna inte riktigt har råd.
Ja, det har gått minus i kassan sedan jag skaffade egen lägenhet.
Det är bara att konstatera. Det blev dyrt.
Dom bara flög sin väg!


ALWAYS FITNESS.SE
har gym(bara gym) för 199kr i månaden.
Det låter bra tycker jag och det är öppet för medlemmar 24 timmar om dygnet.
Fair tycker jag.
Separat tjejdel har de också så man slipper bli tittad på (ojdå!) när man tränar.
Vill man kan man träna med killarna också... om man vill dvs.

Problematiken ligger i att S också vill gå på gym, men vi är nästan aldrig ledig mån- ons tillsammans, och definitivt inte deras receptionstider 12-19.
Hade tänkt ta mig dit och provträna för 70 kr idag.
Men känner inte att jag hinner nu då jag har massage kl 15 i Trollis.
Massage rockar fett över att träna.
Kostar mer, men är så värt det för mina axlar och alla knutarna.
Helst efter flytten ..
Fryser gör jag också!

För vi var ute och promenerade tidigt i det vackra vintervädret.
NÄSTAN så man ville ut och springa... NÄSTAN, var ordet. =)
S har en vacker bild över en av stigarna.. Sedan har jag ringt och fixat och donat lite saker.
Tex hämtning av möbler, uppsägelse av el och fixat upp gardiner i alla rum.

Kvar:
*Färga håret
*slänga plast och kartong i trollis
*slänga kartong här i hökis
*slänga ner lådor i förrådet
*dammsuga
*ev bada Higge igen
*ev träna kinect här hemma

2 kommentarer:

Terese sa...

Jag vet inte vad det är för värld du lever i Hanna men 4300 för en 2:a i Trollbäcken är inte dyrt.

Suzan sa...

jag skulle sakna gruppträningen alldeles för mkt på ett gym som enbart har gym...
Om det är dåligt med cash kanske du kan binda upp dig på autogiro?