Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

söndag 13 februari 2011

skynda fynda!

Rosa ljuslampor!
Jag är inte ett stort fan av rosa, alla som känner mig vet det.
Men de flesta som känner mig vet också att jag använder Studentlyset.se till mina hundar för att de ska synas när det är mörkt.
Igår åkte jag och S in till kungsgatan för att träffa och fira han som kör taxi. I väntan på att bion skulle börja så åket vi in på stockhome så där Fem i Stängning. Hittade en liten glasbruk med rosa studentlysen och plockade en för att fråga i oqssafn vad de kostade.
- Det är två för 15, säger kassörskan.
S hämtar så klart en till medan jag betalar.
- En vit!

Nu har jag alltså två vita ljus i rosa förpackning. FÖR 15 KRONOR!
Skynda fynda!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: