Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 10 februari 2011

jäkla kam!

Pinnar lossnar hela jäkla tiden.
Jag känner inte att jag här tid eller lust med detta.
Inte heller har jag råd eller tid att söka reda på en ny.
För var jag vet så är just den här sorten svår eller näst intill omöjlig att få tag på.

En timme in på tovutredandet så börjar tålamodet vekna.
Higge ligger och blundar stora delar av kammandet men ibland vill han inte vara med.
Men måste ju göra detta ikväll.
Min mamma sitter i denna stund på bussen ner från Umeå.
Imorgon kl 05.45 landar hon på cityterminalen.
Jag och vovvarna ska möta henne då S jobbar.
Annars hade killarna fått vara kvar hemma.
Vi ska ju ändå bara städa!

Dags att fortsätta.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: