Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

tisdag 22 februari 2011

packat och kallt

Ja hos S kan kan snart se hur kallt det var i morse i vårt sovrum.
Det är fasen inte sant!
Nog för att det sägs att man sover bättre med svalt i sovrummet, att man förbränning med som man fryser Lite.
Men detta är löjligt!
16,4 grader kl 7.

Så nog behövs det packas lite granna, för klart är iaf stor del av uppackningen.

Träningskläder är också packat, för jag hoppas på att få träna ikväll. Antingen åker jag ut till hagsätra när jag slutar, eller så springer jag ner till always fitness och provtränar.

Över and outhärdligt.....( over and out)
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

kakan s sa...

jag fattar inte vad du menar, allt är helt osamanhängande.