Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

torsdag 10 mars 2011

aaah, skööönt!!

Att vara ledig ger anledning att göra massor av saker..

( även göra nått bra av mitt 500de inlägg)

Tex ta en löprunda med älsklingen..


Bilderna blev lite för ljusa (hade ökat insläpp på ljuset =/ )
men det var soligt och vackert och jag ångrar inte de 43 minuterna!!
Trots halkan ca 1/3del av vägen som gjorde att vi fick lov att gå..

Sedan blev det ägg och baconfrulle.. gottigott!!
Efter Sambon åkte till jobbet har jag smurfat och :
* svabbat/sopat golv
*gjort levergryta till mig
*ägg och baconmuffins enligt znack.se (förväntar mig godhet!)
*städat av bordet och
*planerat lite annat.

Annat som SKA göras är:
byta vatten i akvarierna/bygga om lite ( väntar på att lyset ska gå igång igen)
lunchlådor av kassler
fixa iordning middag

Och sedan;
ev färga håret
ev bada Higge