Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

onsdag 16 mars 2011

mätt och belåten

Sitter här på bussen och känner mig rätt nöjd.
Ja, helt perfekt är det väl inte, då hade jag hängt med S ut på den timmen han sprang igår, eller tagit mig ut på en runda morse helt själv...
Men breaking dawn ligger vid sängen och lockar så ännu en gång så valdes motionen bort för att drömma sig in i en fantasivärld.
Dumt!
Men efter frukosten som bestod av tre ägg, lite smör, lite äppelcurrysås och en kopp te med kokosfett så känner jag mig både mätt och belåten.
Promenaden till bussen kommer nog bli en rutin, tar ungefär lika lång tid att planera in och ta rätt tåg,byta och vänta som att gå direkt och ta bussen...då finns jag på jobbet i god tid också.

Hoppas också ni får en bra dag!
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

Lillemor Elfgren sa...

Verkar som om du börjar hitta bra rutiner i ert nya boende!