Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

onsdag 9 mars 2011

jag gav upp..

S propsade på ett kort, han har betalt våra årskort och fram tills jag ligger under 70 i vikt så har jag den skulden på mig.. suck.. Det e inte roligt!!!
Jag hatar att vara skyldig honom pengar!!


Allt klaffade imorse, te med kokosfett, vikten ligger 0,2 från 70 och jag hinner precis med tåget till Farsta för att precis hinna med bussen till jobbet.
Skönt! Hinner dessutom sova säkert en 15 minuter innan det var dags att kliva av.
Frulle på jobbet bestående av ett kokt ägg med smör och en kopp te med kokosfett.
Praktikanten skötte sig perfekt, jag höll sams med både chefer och kollegor, hjälpte till att sätta upp både pallställ och börja lära mig postorder!

Inte blev det sämre av att jag för ca tredje ggn sedan jag började detta jobb(jan 2007) fick sluta kl 16!!
rusch rusch
Och iväg till bussen, iväg med tunnelbana, lämna hundar, komma ihåg lås innan jag var framme, hinna precis med tunnelbana till slussen, Träffa på Sambo och hinna precis med buss till Sickla och KLÄTTERVERKET!!
Köpa årskort ( ja, jag gav med mig! Det ÄR ju grymt roligt! ) och få veta att om man klättrar 3 ggn per 2 veckor har man tjänat in kostnaden för ett årskort jämförelse vis med ett 25kort. GOOD FOR US!!..
Gäller att planera in, och se till att det blir av!


klättra, klättra
säkra lite
ojja sig för fötterna
sträcka på nacken
avundas alla andra deras poetiska balett på väggen
klättra lite till och tycka att det är skönt/roligt när det gör ont!
se fram emot imorgon!

Inga kommentarer: