Mina nya mantran:

Varje bortvald kolhydrat är en bra kolhydrat!! Jag kan äta vad jag vill, när jag vill, men inte den här timmen/dagen!!

lördag 5 mars 2011

var tog bilderna vägen!?

JA det undrar jag nu, var tog bilderna vägen från mitt "inga metrotips idag" vägen..?!?!

Ja lägger väl upp dem här då!

( här stod ja och väntade istället för i Hökis.. )


(och läste i den här boken istället.. )

*Reimei fick hjälpa till lite i djurrummet idag, gäller att han respekterar de andra djuren.. denna nosade han på i 3 sekunder, sedan gick han inte nära den.. inte ens det lilla marsvin som han kunnat få nosa på i min hand, lät han bli.. han kände darrningarna .. och vek undan.. min duktiga kille!!


Dessa firrar vill jag ha i mitt akvarium... Corydoras Sterbai..
Fick in dem på jobbet i torsdags.. blev överlycklig.. men än så länge har ingen fått följa med hem.. jag väntar och överväger..



Dagens mat;
Frulle; kesogröt+hallon, stektägg med ost på och en kopp te med kokosfett.
Lunch; köttfärs med creme fraich och vitkål+ en klick smör och chilikeso
Mellanmål; halv kesella med grädde+stevia å vaniljpulver + lite nöter och incabär
Middag;ingen ! skulle blivit tacos med nötfärs+ paprika,gruka, avokado, chilikeso, babybladspenat och nån sås.
Men klockan är mycket och vi låter bli för idag.

Inga kommentarer: